Rondreis Azie & Pacific

Foto\'s afgelopen maanden

Hallo allemaal,

Voor degenen die zich zorgen maken.... ik ben nog steeds springlevend! Na China begaf mijn laptop het helaas en was het erg lastig om een nieuw verhaal te schrijven. Ondanks het ontbreken van een uitgebreid verhaal van de laatste maanden kan ik jullie wel vertellen dat het geweldig was! Na china ben ik weer een maand naar thailand gegaan om mijn duikbrevet te halen. Inmiddels ben ik verslaafd aan duiken en zit ik er aan te denken om een duikinstructeur te worden. Een geweldige baan en je kunt overal ter wereld in alle tropische paradijsen werken..... rijk wordt je er niet van, maar natuurlijk zullen jullie het mee eens zijn dat het belangrijker is dat je houdt van je werk en dat je het stiekem eigenlijk helemaal niet als werk ziet... haha. Na thailand ben ik naar maleisie gegaan.. een geweldig land met heerlijk eten en een leuke mix van mensen. Het hoogtepunt was toch wel Borneo. Bekijk de foto's en oordeel zelf. Na maleisie ben ik naar de fillipijnen gegaan.... wat een prachtig land met ontzettend vriendelijke mensen. Erg jammer dat je maar een 3 weken visa krijgt voor dit fantastische land.... ik ga hier zeker weer naar terug om nog veel meer te ontdekken! Inmiddels zit ik weer op Borneo en vlieg ik morgen naar Jakarta voor de laatste maand van mijn reis. Globaal zal de route zijn: jakarta, Yogykarta, Bali, Lombok Gili Islands en Flores. Op 30 juni vlieg ik met Saoudi Arabie Airlines naar Europa en ben dan rond half juli weer in NLD.

Ik heb alleen het gevoel dat ik nog lang niet klaar ben met reizen.... er zijn nog zoveel mooie dingen te zien! Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen.... de kans is groot dat ik, zodra ik terug ben in NLD, hier niet al te lang blijf. Het plan is om een working holiday visum aan te vragen voor australie en hier een tijdje te werken en daarna weer lekker verder te reizen naar bijvoorbeeld zuid amerika...

Om jullie toch een kleine impressie te geven van de laatste maanden hier een aantal foto's (die van de fillipijnen moet ik nog plaatsen en de maand in thailand heb ik eigenlijk geen enkele foto gemaakt... haha, dit was gewoon lekker chillen op Koh Tao ;-)):

FF de linkjes plakken in je webbrowser en je kunt de foto's zien!!!

China maand 2:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2781932663221.2118605.1105330831&type=3&l=4f84b99a1d

Maleisie:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3131613445022.2125662.1105330831&type=3&l=21de133bcb

Vriendelijke groetjes Bastiaan

Reacties

Reacties

Barry

Hey Blikman, dat is alweer een tijdje geleden! Mooie foto's hoor. Maleisie ziet er ook erg tof uit! Dus je wilt duikinstructeur worden? Gaaf hoor. Beetje duiken...

Vulle wulle nog en we zien elkaar vast en zeker halverwege juli!

Groet Bart

JW

Mooie foto's hoor. Sneeuw op de Emei Shan, lekker glibberend naar beneden. Nog aangevallen door de apen?

Goed om te zien dat je je vermaakt. Verslavend he?! Marijke en ik gaan over een paar maanden naar centraal Azie, Kyrgizie en waarschijnlijk Oezbekistan. Erg veel zin in!

En straks even terug naar Nederland en even later weer weg. Stoer! Je hebt groot gelijk, follow your hart. Terugkomen kan altijd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!